måndag 22 februari 2010

pyttesmå säkerhetsnosar

Flera har mejlat mig och önskat att jag ska ta hem säkerhetsnosar i mindre storlekar. Jag har tvekat, för de små nosar jag har (8mm) är väldigt svåra att få fast säkerhetsbrickorna på, och jag tänkte att med ännu mindre nosar och brickor måste det vara omöjligt att få fast dem. Men jag har köpt ett litet antal nosar i alla fall nu, för att testa.

De ÄR svåra att få fast, men inte omöjliga. Tricket är att man måste göra några skåror med en vass kniv i hålet på säkerhetsbrickan. Då går det att få fast dem. Och när de väl är fast, jag då är de ju perfekta för småfigurerna!

Nu har jag ett litet antal till försäljning. Jag erbjuder dem för långt under inköpspris, för jag söker några personer som  vill testa dem och sedan berätta om de tycker att det är värt att jag köper hem fler. Så du betalar 1 kr/st + porto 6 kr.  Eftersom jag gärna vill ha flera personers åsikter så får varje person köpa max två stycken av varje sort. Det går bra att beställa dem samtidigt som du beställer andra ögon/nosar, så betalar du bara en portoavgift. De nosar jag har är:
  • 6mm svart oval nos
  • 6mm svart trekantig nos
De har säkerhetsbrickor i plast, och passar bra till ögon som är 4,5-6 mm.

5 kommentarer:

  1. Hej,

    Jag vill gärna prova dem. Jag köper två av varje sort.

    Catharina

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag beställde för ett tag sedan säkerhetsögon av dig, men de transparenta gulkattögonen fanns inte inne då. Undrar om de finns i lager nu?
    Är i behov av ett par, annars får jag hitta någona annnan ...

    SvaraRadera
  3. Hej Lovisa!
    Jag har dem i 9mm och 15mm, men inte i 12mm.

    SvaraRadera
  4. Just nu tävlar jag ut en ABTRONIC X2 i min blogg! Var med och tävla du med :)

    SvaraRadera
  5. Vilken mysig liten vovve jag har inte kommit igång än med mina kattor men blir de bra kanske det blir en vovve också.

    SvaraRadera