fredag 4 februari 2011

Ska beställa ögon

Jag är på väg att skicka iväg en ny beställning på säkerhetsögon från USA. Jag ska köpa pyttesmå ögon till mig själv, 3mm. De är så små att man inte kan fästa säkerhetsbrickor på dem, utan man sticker in pinnen genom arbetet som vanligt men fäster dem genom att dutta lite lim på pinnen. Man kan också knipsa av pinnen och limma fast dem direkt, men då sitter de inte lika bra. Jag har inte testat dessa tidigare, men jag tror att de nog funkar bra. Ifall någon fler är intresserad av såna ögon, mejla mig så kan jag beställa fler på en gång. De kommer att kosta 2,50/par, och finns bara i svart.

2 kommentarer:

  1. jag måste komma förbi nån dag och köpa lite ögon av dig, såna som jag brukar köpa, kattögon.

    SvaraRadera
  2. Hej, vill passa på att tacka dej för alla gulliga mönster du lägger ut så att vi kan få hjälp, ideér och inspiration. Jag har använt igelkott mönstret och länkat till dig. mvh annie

    SvaraRadera