onsdag 1 februari 2012

Amigurumihundar

Det är nog fler än jag som upptäckt boken Amigurumihundar av Mitsuki Hoshi. En hel bok med mönster, bara på hundar :)

Nu har jag köpt hem lite nya ögon, med tanke på alla hundar jag ska virka. Vita ögon finns hemma igen, i storlekarna 6mm, 7,5mm och 9mm. Helsvarta och bruna har jag hemma sen tidigare. Och så har jag köpt 9mm guldbruna och beige. Jag har också fyllt på med nosar som funkar till hundar. Som vanligt har jag köpt hem mer än jag behöver själv, så titta gärna på min sida Köp Ögon och Nosar och mejla mig om du vill köpa.

3 kommentarer:

  1. Jo den boken har jag tittat på men inte köpt än. /Knatten

    SvaraRadera
  2. Hej
    Har fått min leverans på ögon, tack
    Bra att veta om hundögon mm, fick boken i julklapp så något skapande från den ligger i framtiden =O)

    SvaraRadera
  3. Tack jag njuter av färgerna

    SvaraRadera